قابلیت تصویربرداری ۴.۵ میلیون فریم در ثانیه در دوربینX-ray

 

به منظور جذب فیلم حرکت آهسته است که در آن یک گلوله در واقع می تواند دیده می شود سفر از طریق هوا ، یک دوربین فیلم برداری با سرعت در منطقه ای نزدیک از 5000 فریم در ثانیه. توجه به این که به عنوان معیار ، چه خواهد بود هدف از یک دوربین است که مدیریت عظیم 4.5 میلیون فریم در ثانیه ؟ در موردبر اساس UK - شورای امکانات علم و صنعت ( STFC ) در دوربین های جدید اشعه X ، آن را برای به دست آوردن تصاویر سه بعدی از مولکول های فردی است.

این دوربین است که برای استفاده در XFEL اروپا ( X اشعه رایگان الکترونی لیزر ) امکانات ایجاد شده ، که به آن تحویل داده می شود در سال آینده. با توجه به شروع عملیات در سال 2015، XFEL تکنولوژی شتاب دهنده ابررسانا برای تولید اشعه X- چشمک می زند از یک میلیارد بار روشن تر از کسانی که ایجاد شده توسط روش های مرسوم استفاده کنید.

این چشمک می زند شدید خواهد آن را ممکن است برای گرفتن تصاویر سه بعدی از مولکول ، اگر چه هر یک از فلش کمتر از یکصد میلیون میلیاردم یک ثانیه به طول انجامد. دوربین اشعه ایکس X- متعارف طراحی شده است برای به دست آوردن تصاویر از پرتو ثابت اشعه X ، نه از microburst فوقالعاده شدید - از این رو دوربین STFC فوق العاده با سرعت بالا .

هنگامی که در استفاده ، این امید است که تصاویر گرفته شده توسط دوربین می تواند به دانشمندان کمک به انجام کارهای مانند نقشه جزئیات اتمی از ویروس ها، با دقت اشاره کردن ترکیب مولکولی سلول انفرادی، و درک بهتر ماده و رفتار آن است.

آموزش mms موبایل ویندوز

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 19 اسفند 1392برچسب:, | 22:56 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت